bezoekersregistratie

english
onze diensten en producten

Een overzicht van de verschillende bezoekersregistratie oplossingen die we voor u kunnen verzorgen:

invitatie en communicatie
website
online deelnemersregistratie
online betaling
e-tickets
deelnemerbeheer / managementinformatie
bezoekersregistratie
badges
RFID

wilt u kennis maken?

Bel ons op +31 20 344 9857 of vul ons contactformulier in. 

Ga naar contact

online deelnemersregistratie

Wat wilt u van uw deelnemers weten als ze zich registreren? Dit kunnen zaken zijn als adresgegevens, parallelsessiekeuze en bepaalde dieet- en vervoerswensen. Wij stellen het registratieformulier naar uw wensen samen.

Met de online deelnemersregistratie kunnen deelnemers zich online registreren. Deze registratiepagina is opgemaakt in de (huis)stijl van uw evenement. De velden worden efficiënt en overzichtelijk ingericht met filters, pull down menu's en/of radio buttons.

Pre-input gegevens genodigden
Met pre-input worden de NAW-gegevens die u heeft van de genodigden in het systeem ingevoerd. Als uw relatie inlogt met een link of code, dan zijn de bekende velden alvast ingevoerd. De genodigde controleert de gegevens en kan deze eventueel wijzigen, waardoor uw klantenbestand up-to-date blijft en u zeker weet dat de bevestiging en het e-ticket naar het juiste emailadres wordt gestuurd.

Persoonlijke link
Deelnemers ontvangen een persoonlijke link in een mailing. Bij het klikken op de link worden zij direct naar het registratieformulier van het evenement gestuurd, waar zij hun gegevens kunnen in- of aanvullen. Bij gebruik van de persoonlijke link hoeft de genodigde geen URL in te typen of code over te nemen. Hij of zij wordt direct naar de juiste plek op de website gebracht. Wilt u na de mailing extra personen uitnodigen? Dit kunt u zelf eenvoudig doen door deze handmatig in de backoffice aan te maken.

Persoonlijke inlogcode
Deelnemers ontvangen een inlogcode en een URL van de evenementwebsite. Deze code voeren zij in op de website. Het systeem herkent de code en verleent toegang tot de registratiepagina. Het voordeel van het gebruik van een inlogcode is dat deze gecommuniceerd kunnen worden zowel per e-mail als per post. Daarnaast is deze gemakkelijk overdraagbaar, waardoor u codes achteraf naar eigen inzicht kunt verstrekken aan extra genodigden.

Deelnemertypen
Heeft u binnen uw genodigdenbestand verschillende soorten deelnemers? Voorbeelden zijn VIP's, standhouders, directieleden, interne medewerkers of leden. Met een persoonlijke code of link worden zij geauthoriseerd en krijgen toegang tot het systeem. U kunt hen verschillende mogelijkheden bieden en vragen stellen, zoals een gratis diner voor VIP's of specifieke workshops voor leden.

Parallelsessies kiezen en parallelsessiebeheer
Uw deelnemers kunnen parallelsessies kiezen in het registratieformulier. Maximale aantallen per sessie kunnen worden ingesteld. Als een sessie vol is, dan wordt dit aangegeven en is de sessie niet meer te kiezen. 
Met parallelsessiebeheer kunt u zelf beschrijvingen toevoegen en wijzigen van sprekers en sessies. Deze beschrijvingen komen als pop-up, wanneer de deelnemer de sessies aanklikt in het registratieformulier. Wilt u nog afwachten welke sessies het beste lopen, zodat u kunt schuiven met verschillende zalen? In het parallelsessiebeheer kunt u deze maximale aantallen eenvoudig bijstellen.

<< Terug