bezoekersregistratie

english
onze diensten en producten

Een overzicht van de verschillende bezoekersregistratie oplossingen die we voor u kunnen verzorgen:

invitatie en communicatie
website
online deelnemersregistratie
online betaling
e-tickets
deelnemerbeheer / managementinformatie
bezoekersregistratie
badges
RFID

wilt u kennis maken?

Bel ons op +31 20 344 9857 of vul ons contactformulier in. 

Ga naar contact

online betaling

De facturatiemodule maakt het mogelijk voor de deelnemer om online te betalen.

Registratie en betaling 
De deelnemer registreert zich via de registratiepagina en krijgt de mogelijkheid online te betalen. U kunt kiezen uit onderstaande en alle lokaal gebruikte online betaal methoden in de wereld.

Credit cards

 MasterCard - Wereld

 VISA - Wereld 

  Amserican Express - Wereld

Online betalen

 iDEAL - NL

 Bancontact / Mister Cash - BE

 Sofortüberweisung / Direct E banking - AT, BE, CH, DE

Incasso

 Eenmalige incasso - NL

 Electronic Direct Debit / Lastschrift (ELV) - DE

Overmaken per overboeking / versturen factuur

 Overboeking IBAN - alle landen in de Europese Uni

Het is ook mogelijk offline te betalen door de deelnemer na registratie automatisch een factuur te sturen. Na betaling ontvangt de deelnemer direct zijn e-tickets. 

De deelnemer ontvangt automatisch een bevestiging per e-mail met volledig opgemaakte factuur als pdf-bijlage.

In de facturatiemodule zijn allerlei opties mogelijk:

Betalingsbeheer
U kunt online het beheer van de betalingen uitvoeren. Het systeem geeft een overzicht van de deelnemers en hun betalingsstatus. Betalingen wordden overgemaakt aan een payment service provider. Deze provider is gekoppeld aan het online systeem. Zodra een betaling binnenkomt, wordt dit direct doorgestuurd naar het online systeem en wordt de betalingsstatus aangepast. In het systeem kan een export worden gemaakt van de deelnemers en de huidige staat van betaling. 

Early-bird korting
Deelnemers die zich vòòr een bepaalde datum registreren, ontvangen een earlybird korting.

Promotiecode(beheer)
Deelnemers vullen hun persoonlijke inlogcode in. In deze code is verwerkt tot welk deelnemerstype de deelnemer behoort. Het systeem herkent de code en kent specifieke tarieven toe aan de deelnemer. Hiermee kunnen bijvoorbeeld VIP's zich gratis aanmelden en bestuursleden voor een gereduceerde prijs.
In het beheer kan de organisatie zelf kortingscodes aanmaken en aan deelnemers toewijzen. Hierbij kan aangegeven worden hoe vaak die kortingscode gebruikt mag worden, bijvoorbeeld 5 gratis kaarten per bedrijf. Tevens kan worden ingevoerd hoe hoog de korting is, die de specifieke deelnemer ontvangt.

Sponsorbeheer
Wilt u specifieke organisaties/sponsors toegang geven tot het systeem, waarbij ze zelf kaarten kunnen reserveren voor hun organistatie? Met sponsorbeheer is dit mogelijk. Sponsors ontvangen een persoonlijke link, waarmee ze in een systeem komen waar ze kaarten kunnen reserveren. In het beheer voor de organisatie kan worden aangegeven hoe veel kaarten de sponsor mag reserveren. Als er voor deze kaarten nog een (gereduceerd) tarief geldt, kan op een bepaald moment een factuur worden uitgestuurd naar de sponsor.

Aanpassen productkeuze
Het is ook mogelijk de deelnemer zijn of haar productkeuze te laten aanpassen. De deelnemer heeft na registratie in de bevestigingsmail een wijzigingslink ontvangen. Door middel van deze link komt hij of zij terug in de registratie en kunnen keuzes worden gewijzigd. Nadat de deelnemer zijn wijziging heeft opgeslagen, ontvangt hij of zij een bevestigingsmail met de wijziging en een verschilfactuur van het gewijzigde bedrag.

Herinneringen en incasso
U kunt het beheer van de facturen geheel laten automatiseren. Het systeem verstuurt automatisch na een bepaalde periode herinneringen uit naar personen die nog niet hebben betaald. Mocht betaling uitblijven, dan kunt u ook de incassoprocedure uitbesteden.

<< Terug