bezoekersregistratie

english

vragen?

Bel ons op +31 20 344 9857 of vul ons contactformulier in. 

Ga naar contact

invitatie en communicatie

Eventpartners verzorgt directmail per post en per email.


Invitatie

Met een goed doordacht invitatietraject registreren zich zoveel mogelijk mensen voor uw evenement, met minimale kosten.

Onderstaand vindt u een aantal communicatiemiddelen die u hiervoor kunt inzetten.


Save-the-date


Voordat de werkelijke uitnodiging verstuurt, kunt u een save-the-date of vooraankondiging per mail sturen.

Zo kunt u alvast uw evenementdatum communiceren, voordat u alle informatie rond heeft en de uitnodigingen gaat versturen.


Uitnodiging per post

U kunt uw relatie op verschillende manieren uitnodigen.

Per post kunt u een tastbare uitnodiging versturen, die vaak langer onder de aandacht blijft, omdat deze niet in de digitale prullenbak kan belanden.


Uitnodiging per e-mail

Daarnaast is het mogelijk een gepersonaliseerde uitnodiging per email te versturen.

Voordeel van een uitnodiging per e-mail is dat de genodigde op het moment dat deze de uitnodiging leest al achter de computer zit en zich met bijvoorbeeld een persoonlijke link direct kan inschrijven.
 




Communicatie

Nadat men zich heeft geregistreerd is het van belang de communicatie voor te zetten.

 

Meerdere contactmomenten zorgen dat het evenement top-of-mind blijft bij uw deelnemer.



Bevestigingsmail


Als de genodigde zich heeft geregistreerd, ontvangt hij of zij een bevestigingsmail. Hierin staan de ingevulde gegevens nogmaals vermeld. Als bijlage kunt u een persoonlijk e-ticket en als van toepassing een factuur meesturen. 


Reminder
Als uw relaties zich ook konden afmelden voor het evenement, dan kunnen de personen die zich nog niet hebben geregistreerd in de database worden geselecteerd.

Met deze gegevens kunt u hen een reminder e-mail of SMS sturen om hen te herinneren. Onze ervaring is dat de respons op een dergelijke mailing zeer hoog is.

 


No-show


Tot slot kunt u een mailing of SMS versturen vlak voor het evenement om de deelnemer te voorzien van de laatste informatie en het no-show percentage zo veel mogelijk te beperken.


Evaluatie


En wilt u weten wat de bezoekers van het evenement vonden? Dan kunt u hen een enquête sturen, die zij eventueel anoniem kunnen invullen via een persoonlijke link per e-mail.